Roligt!!!!!!!

Kollade statistiken trots att jag inte varit något aktiv den senaste veckan, och att bloggen är sprillans ny.. men blev ÖVERLYCKLIG när jag endå hade ca 10 besökare i ett par dagar..

Trots av allt så vet jag inte vad man som läsare vill läsa om, jag själv brukar leta fakta samt försöka lära mig mer om olika sorters vasar, tallrikar m.m. Vilket jag försöker lägga upp lite om till varje sak jag köpt..



Ge gärna tips om vad som kan förbättras eller vad ni tycker är intressant att läsa om :-)





Inlägget får avslutas med en gammalt loppisfynd, nämligen en kanna från Gustavsberg, "hon" heter Carmencita och gjordes av Stig Lindberg mellan åren 1939-1951.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0