Fina Gunhild..

Var på Verdandi i Trollhättan en sväng, dom brukar ta ordentliga överpriser på kända märken.
Men hittade ett gäng icke prismärkta koppar, 4 koppar & 4 fat från Rörstrand, Gunhild hette dom.




En annan blomma på andra sidan koppen...



imorgon tänkte jag ta kort på dom gamla tapeterna i det nya huset, allt ifrån blommor och heltäckningsmatta á la 70-tal till äldre tapeter som får iaf mig att tänka på herrgårdar.. i slutet av nästa vecka bör allt mitt porslin vara upppackat och ALLT ska ja ta kort på o slänga upp här för rolighetens skull.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej,

Fin blogg du har. Om du någon gång skulle vilja sälja de där kopparna så får du gärna höra av dig till mig. Servisen Gunhild har nämligen en väldigt speciell betydelse för mig men är oerhört svår att få tag på runtomkring där jag bor. Så, om de någon gång inte har plats hos dig, hör av dig till mig!

Med vänliga hälsningar,

Linnéa

2011-03-20 @ 11:25:27
URL: http://tantnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0