en snabb loppisrunda

Åkte in till Verdandi en snabbsväng, och hittade lite smått.. Ett sött örngott för 5 kr:-




Samt två böcker av Astrid Lindgren, Barna i bullerbyn samt Kajsa Kavat. 15 kr sammanlagt



En duk, "nyare". Vet inte ens vad jag ska med den till, men äh.. en femkrona skadar väl inte ;-)


Har alltid varit förtjust i denna sorts galgar sedan jag var liten, 10:- för 4 :)



Samt en Boppers LP till mitt lp-ställ. 2 kr.


Alla dessa fynd fick ja i ett paketpris för 30:- så jag är nöjd :) Alltid roligt när man får saker o ting billigt, dock smälte jag när jag såg ett gustavianskt "Axet" bord för 165:-, dock utan stolar..men NEJ den får stå kvar och göra någon annan lycklig, men nån gång.. nångång när jag flyttar ska ja ha mitt egna axet bord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0