Dålig uppdatering & Danska burkar

Japp jag vet att jag uppdaterat riktigt dåligt, men håller på att flytta så det blir att packa ner saker istället för att packa upp och visa... Men tänkte visa alla mina olika dekorer från Rörstrand, Gefle m.fl när jag packat upp.. och det är en del.. sist gång var det över 50 st olika och det ökar..

Kommer även ta kort på lite mer vaser och Bo Fajans såsnabbt det hunnit bli upppackat om en vecka ungefär.

Men har lite bilder i lager på datorn som får duga sålänge!

Här är två keramikburkar som är ca ~10 cm höga.




Såhär ser dom ut! Perfekt att lägga småsaker i när man har blått tema i köket!
10 eller 15 kr styck kostade dom, i bra skick utan rispor eller kantstötta.

Dom är märkta "Knapstrup Danmark"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0